Lukijat

maanantai 15. lokakuuta 2018

Sateen alla

      
                                                                                                                             
Katson kadun märkää pintaa                                          
Vain jälki siihen askelten on jäänyt                                          
Katson kadun märkää pintaa                                          
Peilikuvaa kasvojen ja tuntuu                                          
Luonain kuin oisit                                          
Sä luonain kuin oisit                                          
Rinnallani alla sateen öisen                                         
Ja tahdon kaiken mä antaa                                         
Kaiken antaa                                          
Kaiken mä minkä tuntea saan!     
                                     
Näen kuinka oksat taipuu                                          
Kadun yllä tummuen                                          
Niin hiljaa.                                          
Näen kuinka lehdet vaipuu                                          
Pisaroita kantaen                                          
Ja tuntuu                                          
Luonain kun sä oisit                                          
Sä luonain kuin oisit                                          
Rinnallani kuulet sateen öisen                                          
Ja tahdon kaiken mä antaa                                          
Kaiken mä antaa                                          
Kaiken mä minkä tuntea saan...    
                                      
Valo kadun pintaan taittuu                                          
Kuvas siihen pehmenee niin hiljaa                                          
Väri kadun pintaan vaihtuu                                          
Sade öinen lämpenee                                          J
ja tunnen                                          
Luoksein oot tullut                                          
Sä luoksein oot tullut                                          
Rinnalleni alle sateen öisen                                          
Ja tahdon Kaiken mä antaa                                          
Kaiken mä antaa                                          
Kaiken mä minkä tuntea saan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikenlaiset kommentit ovat tervettulleita...